joi, 23 decembrie 2010

unul


"eu stiu ca visele fara stele si luna
sunt cer pe frunte - cazut
din prea putina inima
sau prea multa teama

eu stiu ca povestile fara zane si printi
sunt coli albe in viata - invinsa
din prea putine nopti
sau prea multe griji

eu stiu ca iernile singure si fara zapada
sunt case de suflet - goale
din prea putina fericire
sau prea multa ingropare

eu stiu ca viata fara tine si mine
este viata - numarata par
din prea multe perechi
si prea putine suflete

perechea noastra se numara cu "unul"
unul fara altul
am fi mereu aceeiasi cautare de sine
in "unul"
unul fara unul fac doi fara rost
pe tine nu stiu
cum sa mi te adun,
cum sa mi te scad,
cum sa mi te impartesc,
cum sa mi te inmultesc,
cum sa mi te divid

stiu doar unde te gasesc:
in locul din care ecoul
mi se intoarce mereu
ca o imbratisare de seara!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu