joi, 23 decembrie 2010

"Ti-am spus Iubire pana ieri.
De azi !?!...esti un strain , iubite...
Nu voi mai plange ai tai pasi
ce n-ai stiu sa-i faci spre mine.
Am plans prea mult la geamul casei tale
Si ingerii plangeau, cu rugaminte .
In amintiri nu am sa te mai caut,
Singur te-ai sters din vise si din minte.

Ai stat prea mult pe la rascruci de drum
Fara sa stii sa ceri sau sa primesti
Tot ce-am avut sa iti ofer,
caci ai fost orb sau nu ai vrut sa vezi.

Sau poate eu credeam prea mult in vise
Ce m-au legat atat de mult de tine.
Ai fost un las si lasitatea ti-o vei plange ,
N-ai vrut sa stii ce insemnai TU pentru mine.
Ai fost IUBIRE pana ieri...
De azi !?!...esti un strain , iubite.

Nu am sa plang si nu am sa-ti duc dorul ,
e bine ca nici tu sa nu regreti
Ce n-ai facut de ieri, cand te strigam iubire,
azi, o straina sunt si pentru mine .

De-ai sa revii , inima-mi va fi deschisa
Si visele, la fel cum le-ai lasat ...
Dar nu va mai fi nimeni sa iti spuna :
Suflet drag, Bine-ai venit acasa !!!

Te-am asteptat prea mult si am crezut in vise,
Dar sufletul mi-e obosit Iubite.
Cat de naiva am fost sa cred,
Ca pentru tine, sufletul conteaza.
De azi!?! sunt o straina pentru tine..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu