joi, 23 decembrie 2010

-Sa-ti dau dragostea mea?
-Da-mi-o...
-Dar este pangarita...
-Da-mi-o asa.
-Si as vrea sa te intreb...
-Intreaba-ma.
-Sa spunem ca am sa bat...
-Te voi primi.
-Sa spunem ca o sa te chem...
-Voi veni.
-Si daca te voi chema la necaz?
-La necaz voi veni.
-Si daca te voi minti?
-Te voi ierta.
-Iti voi comanda...
-Ma voi supune.
-Iti voi ordona sa inchizi usa unui prieten.
-Am s-o inchid.
-Iti voi spune: omoara-l!
-Il voi omora.
-Iti voi spune: mori!
-Voi muri.
-Dar daca ma voi ineca?
-Te voi salva.
-Dar daca o sa doara?
-Voi suporta.
-Dar daca o sa apara un zid?
-Il voi darama.
-Dar daca va aparea un nod?
-Il voi taia.
-Dar daca or sa apara 100?
-Chiar si 100.
-Imi vei da dragostea ta?
-Ti-o voi da.
-Eu insa nu te voi iubi...
-Dar de ce?!?
-Pentru ca nu-i suport pe sclavi!

Rojdestvenski - poezia diallog (fara titlu)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu