luni, 17 ianuarie 2011

Raspunsul ei...

O, nu-mi vorbi de ploi şi vant,
Nici spune-mi crudă prea că sunt,
Să-mi stai cu fruntea la pămînt.
Tot nu-ţi deschid, iubite!

În miezul nopţii fara glas,
În negru ceas, în tainic ceas,
Oricat ai bate, nu te las
Şi nu-ţi deschid, iubite!

Căci nu mi-i că îmi umbli pribeag,
Cat mi-i de fata ce în prag
Îşi lasă noaptea dorul drag
Şi-amăgitor, iubite!

În miezul nopţii fara glas,
În negru ceas, în tainic ceas,
Oricat ai bate, nu te las
Şi nu-ţi deschid, iubite!

Plăpandă floarea din răzor
S-a frant, strivită sub picior,
Să fie fetele la dor
Cu gandul treaz, iubite!

În miezul nopţii fara glas,
În negru ceas, în tainic ceas,
Oricat ai bate, nu te las
Şi nu-ţi deschid, iubite!

Şi păsări mici cu grai ales
Se prind în laţ prin codrul des.
Şi soarta fetei e ades
Asemeni lor, iubite!

În miezul nopţii fara glas,
În negru ceas, în tainic ceas,
Oricat ai bate, nu te las
Şi nu-ţi deschid, iubite!

Robert Burns

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu