luni, 10 ianuarie 2011

Blestem...

Cerul imi e martor ca te blestem acum,
Cand ma vei vrea langa tine sa aleg alt drum,
Tu sa ma strigi cu intreaga ta putere,
Eu sa nu aud decat a vantului adiere.

Atingerea mea s-o simti mereu cu tine
Dar eu sa fiu prea departe sa ajungi la mine,
Cand respiri doar parfumul meu sa-l simti
Si-n serile cu furtuna sa-mi auzi soaptele fierbinti.

Atunci cand picaturi de ploaie te vor mangaia
Eu sa te privesc razand de langa o stea,
Sa rad doar eu de suferinta ce te-apasa
Tu sa incerci sa ajungi la mine pe o raza.

Si daca nici astea nu te vor inebuni
Blestemat fii tu ca n-ai stiut a ma iubi,
In vis noaptea sa ma vezi dar sa nu poti vorbi
Si eu sa stau departe incat sa poti doar privi.

Sa-ti doresti ca noaptea sa nu se mai termine,
Iar dimineata sa cauti apusul printre perne
Sa nu deschizi ochii ca visul sa nu-l tulburi,
Eu sa ma indepartez in ai diminetii aburi.

      Constantinescu Felicia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu